27 juni

På lördag blir juni till juli och det betyder att halva 2017 då har gått (ehh). Jag tycker därför att det passar att jag lägger upp en sammanfattning av hur den första halvan av detta år har sett ut genom min photo booth/min favoritplats. Alltså, här kommer 17 bilder på mig själv.
 
Vi börjar med en bild från slutet av 2016 faktiskt, nämligen från julafton. Jag och min bror som tog en paus genom att ligga på min säng och lyssna på musik (troligtvis dansk rapp) 
 
I januari åt jag gröt (och ja resterande månader också)
 
Uppfann även mitt godaste sätt att liva upp ett paket snabbnudlar! Här var när och hur jag gjorde det. 
 
Annars var det en väldigt dålig tid här. Februari var definitivt det värsta på länge. Jag var sjuk och blev djupt sviken av en vän. 
 
Här i mars och lite fräschare! Kämpa. 
 
Jag och William på en kinesiskalektion. Han gjorde dem mycket roligare och bjöd mig dessutom alltid på tuggummi<3 
 
Detta var vårens första dag! Jag kommer ihåg den eftersom jag var blek men skulle på kompisdejt. 
 
Har många bilder från året som kan döpas till "i väntan på att snabbnudlarna ska bli klara". 
 
Detta var min födelsedag!! Efter middag med familjen satt jag här och väntade på Anna och Sandra. Jag gjorde ju förresten en film om min 18-årsdag. 
 
Här är Anna och jag i Idre! Trötta och svettiga och söta efter en heldag (halvdag för mig) i backen. 
 
Vi igen fast på tåget på väg hem. Åt risifrutti och naturgodis. 
 
Våren var ju så satans kall och seg i år. Jag var tvungen att flytta in mitt körsbärsträd från balkongen in till mitt rum varje natt enda in i slutet av april för att det inte skulle frysa ihjäl. 
 
Ytlig förändring nummer 1: färgade håret mörkt. Jag var väldigt onöjd de första dagarna, men sen så vande jag mig. 
 
Ytlig förändring nummer 2: tatuering. Här var jag nöjd direkt efter, och väldigt otålig för att ta av plasten. 
 
Jag har också många bilder som kan döpas till "i väntan på att ansiktsmasken verkar." Här är dessutom lillebror med i processen. 
 
Nu är vi framme i början på juni. Innan jag skulle iväg på en studentfest och var het. 
 
Avslutningsvis så kommer denna mysbilden på <3oss<3 från vår säng i Berlin. Det var första halvan av 2017 undra hur resten kommer se ut. 
 
 
0 kommentarer