3 maj

 Eftersom det är onsdag och jag har tusen andra saker jag borde göra så knåpar jag istället ihop ett inlägg med alla de där gamla engångskamerabilderna som jag nämnde. Eller ja, jag tog inte med alla för vet inte ens om detta är kul för utomstående att se, men men här är några av dem så sitt ner och njut. 
 
Detta är nästan två år sen, sommar 2015, då Cordelia var här och vi plockade jordgubbar. 
 
Malin och Cordelia och Sandra på utomhusbio i folkets park. 
 
Trampade trampbåt i kanalen och cordelia åt kebab. 
 
Här var vi i Köpenhamn. 
 
Sushi + mamma + fingertopp 
 
Anna ser djupt besviken ut, och om jag minns rätt så hade de missat att lägga i halloumi i hennes fishtaco, så det var nog det. 
 
Markus Krunegård på malmöfestivalen. 
 
Ylva, Cornelia, Anna, Ylva, Megan och Veronika på förfest hos Sandra innan insparksfesten på slagt. 
 
Här fyllde Ester 1 år! Vi hade kalas såklart. 
 
Vi är alltså nu på hösten 2015. En dag var jag, Anna, Minna och Moa i Köpenhamn. Har en film från den dagen
 
Från när vi spelade in spex wars
 
Nu är vi flyttade till våren 2016. Anna och Ylva hade 17-årsfest med glittertema. 
 
Någon vecka senare på Annas födelsedag när vi myste i hennes säng. Och tredje bilden jag täcker med mitt finger??? 
 
Nu i Göteborg, den 4 juni 2016. Jobbigaste dagen i mitt liv typ. Så fkn varmt det var. 
 
Men sen såg vi Håkan! 
 
Sista bilden med den gamla kameran var från första kvällen på sommarlovet, och vi var på väg till fest. 
1 kommentar
sandraking

mmmmmm ser du vad jag gör med mina fingrar på alla bilder? jo peace så fkn fukt