4 maj

 
 
 
 
 
 
 
Anna fyllde år idag, så vi satte ögonbindel om ögonen och musik i öronen, för att föra henne till Lund i hennes ovetande. Där firade vi henne med picknick och bara låg på filtar i timmar och pratade och åt och så vidare. Grattis Anna du är den bästa jag vet<3 
 
Utöver fina dagar som denna så gör jag inte så mycket. Pluggar matte och dricker kaffe i ett tempo som resulterar i fläckar på strumpan. Tiden går snabbt och jag inser plötsligt att när majvinden håller sig kvar i en huskant så trycker värmen mot tyget på min jeansjacka. Träden hänger tyngre nu för det brister i dem, och grönt letar sig ut ur sånt som jag de senaste halvåret tvivlat på. Men det frodas nu i varenda liten gren och jag ska väl göra ännu mer matte men mitt rum är upplyst av endast himlen, så det känns okej. Och det är fredag imorgon. 
 
0 kommentarer