1 maj

Det var ju valborg igår och jag hade kul i exakt 14 timmar. Åkte först till Lund på dagen och var i Stadsparken som alla andra. Det var en konstig grej att mest bara sitta där, men det blev så varmt att jag fick ta av mig jackan, så det säger en del. Vi åkte hem en snabb stund, åt middag och hade förfest i mitt rum, sen tog vi oss tillbaka till Lund för en hemmafest. Själva festen var sådär men jag har alltid kul med mitt gäng. 
 
Idag orkar jag nog inte göra något. Förutom att städa huset, handla mat och äta mango. Har i vilket fall redan klippt ihop en film idag, så behöver inte anstränga mig något mer. Ni kan ju kolla på den, om ni vill se hur det ser ut när jag gör mig i ordning för Valborg. 
 
Och ja juste, har ju färgat håret. Jättemörkt. Vet inte riktigt hur det känns än. 
 
0 kommentarer