8 mars

 
 
 
Vill bara passa på att tacka alla fantastiska tjejer som jag får ha runt mig varje dag. Eller alla fantastiska, starka, coola och vackra tjejer som lever på jorden varje dag. Är så stolt att jag är en av er. Kom alltid ihåg hur bra ni är. Och kom ihåg att vara snälla mot varandra. Respektera varandra, hylla varandra, kämpa för varandra. Och juste, står ni inför ett val - välj tjejen. Puss pussy. 
 
 
 
PS1. Den sista bilden som är en teckning av mig är den någon underbar och skitduktig där ute som har gjort. Vet inte vem du är men ahhh<33 
PS2. Någon kommenterade och föreslog att jag skulle ha frågestund??? Haha vet inte om det är något som fler skulle önska men om ni undrar något så bara fråga fråga på i kommentarerna så svarar jag lolll. 
 
 
 
 
31 kommentarer
max

Vad är dina största intressen?

Anonym

hur många barn vill du ha?

vad vill du bli när du är stor?

vilken hårfärg har du?

Anonym

du får en natt med benedict cumberbatch men du blir allergisk mot hundar. Vad hade du gjort?

Anonym

vad tkr du om runa carling
obs från runa carling

Anonym


vart vill du helst bo
hur ska du fira din födelsedag

Anonym

Vad har du för sexuell läggning?

Anonym

Har du något favorit klädmärke?

Anonym

Vad tycker du om gatukonst?

Anonym

Vad tycker du om graffiti?

Anonym

Vad tycker du om att åka buss?

Anonym

Hur fokuserar du bäst?

Anonym

När brukar du gå och lägga dig?

Anonym

Vad tycker du om allt våld i Malmö?

Anonym

Vad tycker du om alkohol?

Anonym

Vad tycker du om Cannabis?

Anonym

Hur ser en drömdejt ut för dig?

Anonym

Vad tycker du om Samir Badran?

Anonym

Är du singel?

Anonym

Vilket är ditt favoritsätt att transportera dig på?

Anonym

favoritartist samt låt

Anonym

Tränar du något?

ANONYM

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

Anonym

Vad äter du på en dag?

Vilka är dina favoritbutiker?

Vilken är din favoritgodis?

Bär du helst kjol eller byxor?

Hur mår du just nu?

Vad gör dig glad?

Vilket är ditt favoritämne i skolan?

Vilket parti kommer du rösta på när du är 18?

Anonym

Vad tycker du om klänningar?

Anonym

favoritbok och favoritfilm, gäärna flera

anonym

hur hanterar du ångest?
är du "duktig" i skolan?
favoritmat?
bästa tips för en bra blogg?

Anonym

Skulle du känna för att träffas i Malmö någon gång? Även om jag är några år yngre? Haha

Svar: ja men absolut! skriv till mig på facebook eller instagram!
Emma Widstrand

Anonym

^ Alltså kompisdejt ;))

Anonym

varför bloggar du?
ps. din blogg äger

Anonym

Vad skulle du döpa din blogg till om du fick byta?

Anonym

vf vill du inte färga håret brunt?