6 mars

När vaknade du imorse? 
06:30 men snoozade ett tag och gick upp vid sju sådär. 
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade? 
Att jag inte orkade denna dagen. Ville sova mer (vilket jag kunde för det visade sig senare att min första lektion var inställd, men då var jag redan duschad och sminkad). 
 
Har du ringt någon idag? 
Nej, ingen. 
 
Vilket humör är du på? 
Ledsen och ensam. 
 
Har du ont någonstans? 
Lite i huvudet. Lite i hjärtat.  
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du sugen på?
Såg bilder på dumplings så blev väldigt sugen på det. Är ganska hungrig så mycket hade suttit fint. 
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Har inte handlat med mitt kort på jättelänge, eftersom jag haft massa kontanter av någon anledning. Kollade min internetbank och senast jag drog kortet var i slutet av januari och då köpte jag godis att skicka till Cordelia. 
 
Vilken var den första sidan på internet du gick in på idag?
Hade redan sidor uppe från igår när jag öppnade datorn. Den första jag kollade var nog min kalender, vilket jag gör varje morgon. Sen gick jag in på bloglovin. 
 
Vad ska du göra ikväll?
Äta middag med min familj, kanske hjälpa till att laga den också. Annars plugga, för jag har ganska fullt upp för tillfället. Är ledig imorgon så jag kan nog se en film eller något annat mysigt innan jag somnar. 
 
Vilken var det första låt du satte på idag?
Alt-Js nya 3WW som släpptes idag. Tyckte den var fin. 
 
Vad tycker du om din blogg?
Min lilla plats att uttrycka mig exakt hur jag vill och hur jag känner. Är faktiskt så glad för den och för att den har mitt liv samlat sen tre och ett halvt år tillbaka. 
 
Vad gjorde du för en vecka sedan, vid denna tiden?
Jag var på flygplatsen i Rom, väntade på plan för att flyga hem. 
 
Har du fått någon komplimang idag, för vad?
Nja, men fått peppande ord från vissa som vet att jag mår dåligt.  
 
Vad fotograferade du senast? 
Anna och Sandra när vi åt middag hos mig i lördags. 
 
Har du gjort av med pengar idag? 
Nej. Och kommer nog inte göra heller.  
 
Om du sträcker ut din arm rakt ut, vad snuddar du på då? 
Åt vänster: min vägg. Rakt fram: datorskärmen. Åt höger: ett vattenglas på nattduksbordet.  
 
Vilken är din senaste bild i photo booth? 
Sandra + vad jag tror är Annas näsa. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4 kommentarer
Anonym

JA DET ÄR MIN NÄSTA HAHA AW VAD VI E SÖTA

cms management

Yoս madе some good points theгe. I checked on the web to leаrn more about the issue and found
most people will go aⅼоng with your ᴠiews on this web ѕite.

random

Kan du inte ha en Q&A?!

Felicia

Bra genomgående lista!