5 mars

Saker jag ska göra i vår: 
  • Kompisdejta (ngn i malmö som vill ta en kaffe??) 
  • Picknicka i typ alla Malmös parker 
  • Se sista säsongen av Girls 
  • Dricka kaffe på min balkong 
  • Jogga i bokskogen 
  • Göra något annat än paj av rabarbern i vår trädgård 
  • Köpa solglasögon 
  • Hoppas på att kunna göra en liten resa 
  • Köpa festivalbiljett 
  • Övningsköra 
  • Bjuda Anna på ett glas vin när hon fyller 18, och Sandra ska jag bjuda på en cola 
  • Göra fler filmer
  • Fucking sluta må dåligt på grund av henne 
 
 
 
 
 
3 kommentarer
Anonym

hur många gånger tog du av dig tröjan för dessa bilder

Svar: lika många gånger som bilder jag tog
Emma Widstrand

anonym

vill ta en kaffe med dig!!1!

Svar: vill ta kaffe med dig med!!!
Emma Widstrand

Anonym

Vad är kraven för att få gå på en kompisdejt?

Svar: va snäll! seriöst har inga fler! pls hör av dig till mig på facebook om du är intresserad?
Emma Widstrand