22 mars

 
 
Som märkbart har jag inte haft mycket att dela med mig av på sistone. Har väl mest varit förundrad över att det mesta av helvetet (typ vintern) är förbi nu. Det är så konstigt att vakna innan alarmet varje dag för att det är ljus som tränger sig in trots mina neddragna gardiner. Så det är väl dels min bearbetning över att jag lämnar halsduken hemma och att jag känner mig så lugn att jag nästan blir rastlös som gjort att jag inte haft något att skriva här. Jag försöker också att känna av så mycket som möjligt av den här tiden i mars, för det är i princip bara denna vecka kvar tills sedan allt det sista börjar rulla igång inför sommarlovet. Jag vet, det känns fel att prata om sommaren nu, men när jag kollar i min kalender och inser att det nästa matteprovet jag gör är det sista jag gör i mitt liv, känns det inte så långt bort. Och jag fyller år om två dagar. Och om en dryg vecka är vi i april. Jisses. 
 
Idag ställdes alla mina lektioner in, vilket passade förträffligt eftersom min storebror kom hem från Stockholm igår. Vi spenderade dagen tillsammans genom att äta sopplunch, promenera (obs jag blev varm och nästan svettig i solen!) och köpa fika såklart. Just nu gör jag ingenting. Kram och adjö. 
 
 
6 kommentarer
Anonym

Huuuuuuuuuuur lär man känna dig :((

Anonym

haha jag känner henne jag är hennes bästis du bör verkligen vara avundsjuk ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!! Ska få va med henne hela dagen imr hon är det roligaste och finaste och bästaste jag vet tkr synd om dig som nt e vän med henne kan nt tänka mig mitt liv utan att va vän med henne så mmm ja. be jealous bitch

Anonym

wihoo

Anonym

kan inte jag få vara bästis med alla er i kommentarerna då

Anonym

jo det kan du väl!!!!!

Anonym

kan inte du dela med dig av lite boktips? kram