1 mars

Hej hej. 
 
Så det blev inte Stockholm för mig. Istället blev jag sjuk och fast att jag bävar inför skolan och allt som har med en person där att göra så hade jag verkligen sett fram emot att åka med klassen till huvudstaden. Och jag skulle träffat min bror för första gången sen i julas. Men men, vad ska man göra. Så för utmana min optimistiska sida är här följande saker som jag ändå uppskattar i stunden: 
 
+För det första att jag ens blivit sjuk! Min vårare på bup sa för ett tag sedan att det är väldigt ovanligt att man drabbas av förkylningar eller liknande sjukdomar när man har en ätstörning, eftersom kroppen fokuserar på annat. Men nu är jag sjuk! Vilket betyder att min hälsa ändå är bättre än på länge.
 
+Och en annan sak! Nämligen att vi igår kom fram till att jag får lov att börja träna igen. Självklart inte i den grad som jag gjorde innan, men jag får nu. Har verkligen saknat att bli sådär trött och ansträngd i kroppen. Så så fort jag tilfrisknar från förkyldningen ska jag fixa nytt friskiskort. 
 
+Anna och Sandra. De bästa personerna jag vet. Vill bara vara med dem hela tiden. 
 
+Det är vår nu! Det må fortfarande vara 5 plus grader och endast 2 om natten, men jag följer kalendern och den säger vår. 
 
+37 dagar till jag åker till Idrefjäll med ett kul gäng och ska ha skitmysigt i en hel vecka. 
 
+Fyller år skitsnart!!!! Älskar det!!!!! Blir 18!!!!! 
 
+Har massa choklad. 
 
Okej det var allt bra jag kom på för stunden. Hör av mig om jag stöter på mer senare. 
 
 
0 kommentarer