12 juni

 
 
Jag har haft ett antal konstiga dagar på sista tiden. Precis som himlen har skiftat från skinande till skyfall har jag gått från att vara full och glad till rastlöst och miserabel. Fast att jag faktiskt inte har fått sommarlov än så har jag i princip haft det i över en vecka nu, och jag vill låta mig koppla av, att äntligen kunna göra det. Men ändå ligger det en känsla över mig att jag måste hålla igång och inte ta det lugnt. Fast att jag inte har måsten nu eller saker jag borde göra, så behöver jag på något sätt fylla tiden med något meningsfullt. Det är som att jag inte kan sitta still. 
 
Jag känner mig tråkig också. Det hänger väl ihop med rastlösheten. Att vilja göra något men liksom varken ha orken eller förmågan att göra det. Jag försöker i alla fall fylla tankarna med lugnanden, som att läsa utomhus, äta massa vattenmelon, springa eller gå promenader och lyssna på musik (som det från tvillingarna här över som jag älskarrrr). Och om tre dagar är jag i Berlin, som jag hoppas kommer få mig att känna mig mindre tråkig och som jag vet kommer göra mig allt annat än rastlös. 
 
(Vill inte ens publicera detta inlägg. Blir sur på mig själv för att det blev så jävla tråkigt tråkigt tråkigt. Men jag ville säga hej och jag vet att det i alla fall finns vissa som vill att jag uppdaterar här) 
2 kommentarer
Anonym

YEAH KEEP THE UPDATES COMING BITCH OR ELSE...... (I BERLIN SKA JAG TVINGA DIG MED PISTOL ATT UPDATERA BLOGGEN VARJE SEKUND) PS IMR E JAG KLAR MED PLUGGET SÅ OM DU VILL VA RATLÖS TSM KAN VI VA DET!!!!!!!! BEHÖVER JU EJ SKRIVA FRÅN VEM DENNA KOMMENTAREN ÄR DEN E NT FRÅN BEBISEN IAF SÅÅÅÅ

Daniella

full och glad är okej med ju, vem bestämmer om hur mkt akohol som är okej? blir du glad av det så drick <3