9 januari

Första dagen tillbaka i skolan. Sist jag var där var jag inte sjuk. Eller jag var det, ingen hade sagt det rakt ut bara. Nu är allt annorlunda men ändå är alla precis som vanligt. Jag fryser på matten jag fryser på toan där jag låst in mig för att äta den medtagna mackan.

Enda vägen ut ur detta är igenom det.

Tänker att det är okej att jag inte orkar just nu. All min kraft går åt för att äta så därför säger jag inte hej i korridoren kan inte hålla igång en konversation svarar inte ens när mamma frågar hur dagen var. Jag sover lite sämre nu och min kropp blev stel av en lugn promenad på under en halvtimme. Men jag äter nu. Ångesten som gör min andning besvärlig har kommit tillbaka fast att det var länge sen sist. Jag måste ligga i fosterställning i trappen för att få andan ikapp men det gör inget jag äter ju nu.

 Enda vägen ut ur detta är igenom det. 
 
 
2 kommentarer
Anonym

fin bild @ myself - gör en macka till mig imorgon också obs. veg puss älsk

jore

du är stark och du klarar detta! rakt igenom och till andra sidan. heja dig!

Svar: <3 kram
Emma Widstrand