22 januari

Vad ska du göra idag? 
Ta mig upp ur sängen och klä på mig. Efter lunch ska jag åka till mamma och spela in avsnitt två av podden! Sen ska jag och kamille plugga matte och äta middag tillsammans. 
 
Vad har varit bäst i veckan? 
Att jag stundvis mått så himla fint. Gjort roliga saker och hängt med personer som verkligen får mig att må bra. Och mina sovmorgnar. 
 
Vad har varit sämst i veckan? 
Att jag stundvis mått väldigt dåligt. Det smög sig på i onsdagskväll och har legat där sen dess. Jag har gråtit och bara orkat ligga under täcket, och trots att det är okej så är det så hemskt att må så när man så gärna vill vara glad. Men det har liksom känts omöjligt. 
 
Vad var det roligaste i veckan? 
När jag såg bilderna från engångskameran från nyår. Önskar jag hade kunnat visa er men det är fan censur som gäller i det här fallet. 
 
Vad har du velat denna vecka? 
Resa. Så jävla gärna. Verkar dock faktiskt som att jag kommer få resa en del denna vår. Hoppas och är tacksam över det. 
 
Vad känner du angående kommande vecka? 
Jag fasar inför matteprovet men vill att det ska vara över, så onsdag får gärna komma snabbt. Egentligen är jag glad för varje ny vecka som börjar. Vill att tiden ska gå, gärna snabbt just nu. 
 
 
 
 
0 kommentarer