21 januari

Här kommer min fredag men någon form av en-bild-i-timmen. Det började med att jag vaknade 06:37. 
 
Klädde på mig och åt frukost och sen åkte jag in till bup 07:42. Det var jobbigt där som alltid, men gick väl bra. 
 
09:04 var det klart och jag blev skjutsad till skolan som är lite fin i morgonsol. 
 
Kamille var också där tidigt, vilket var bra för då kunde vi sminka oss med glittrig ögonskugga och bli lite gladare. 09:20 och vi hängde på toan i en timme tills vår lektion började. 
 
10:37 hade vi sociologi, vilket alltid är ett frågetecken. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde, jag sjöng i alla fall musikallåtar. 
 
Efter lunch och samhällslektion var klockan 13:55 och vi hade slutat. Jag och Kamille gick i affärer en stund. 
 
15:26. Tog bussen hem till pappa. Gick en lite promenad för det var en halvtimme kvar på podden jag lyssnade på. 
 
Sen var jag i mitt rum, åt kiwi och drack te, såg på girls och lyssnade på musik vid 16:18 och en timme framåt. 
 
18:17 åkte jag till malmborgs och träffade Anna och Sandra för att handla middag. 
 
Vi åkte hem till mig. Pratade om sånt vi inte kunnat göra på länge eftersom Sandra varit i Sydafrika i trehundrafemtio år. Sen, 19:59 lagade vi tacos. 
 
20:35 var det klart! Åt i mitt poolhus och pratade mer. 
 
Två timmar senare, 22:34, förflyttade vi oss till min säng för att fortsätta prata. Här pratade vi i tre timmar tills de åkte hem. 
 
Idag har jag ont i magen och ont i huvudet och det hade varit en perfekt dag för att ligga under täcket och se film. Men har ju prov på halva matte 2b-kursen i veckan så glöm det. Nu ska jag plugga. 
 
 
2 kommentarer
%3C3SANDRA

I'm lovin it

Anonym

Älskar verkligen din blogg och även podden( den ägde)
Kan du inte göra fler filmer om din vardag tex en vecka i mitt liv, en dag eller en måndag?
För att dina alla andra filmer ör grymma

Svar: <3 tack! och ja absolut! jag gör gärna filmer så ofta jag får tid till det. kram
Emma Widstrand