13 januari

Idag var jag en äkta bloggare och hade med mig kameran hela dagen. Uppskatta tack. Här är jag i spegeln för ~bring 2009 back~
 
Jag hade en lektion på morgonen, sen åkte jag hem och Kamille kom till mig och började rota i kylskåpet. 
 
Vi skulle laga lunch så vi tog allt det godaste och bara blandade ihop till en röra. 
 
Kolla bara. Assåååå. Om ni undrar om detta var det godaste jag ätit så är nog svaret ja. Vi åt och pratade om vår sex-podd som vi ska starta. Sen fick vi åka tillbaka till skolan. 
 
Hade en lektion och sen mötte jag upp Anna. 
 
Vi gick till humana och myrorna och beyond retro och andra ställen och jag hittade massa feta grejer. Ni bör vara avundsjuka. 
 
Min coola vän<3 Nu är jag hemma och ska spendera fredagkväll med mina föräldrar och kanske kolla på girls som jag började se igår. Såg hela första säsongen heh. Puss sötisar. 
 
 
3 kommentarer
Anonym

naw min älskling älskar speciellt igår är vi såg de söta hundarana

Svar: jag också det var väldigt älskvärt
Emma Widstrand

jore

alltså pastan!!! *-* plus blev jättesugen på en 2nd handrunda, kul att fynda plagg och ting med egna historier ju!

Anonym

charmerande bild av mig med röven i vädret, älskar<3