4 februari

Igår var det ju fredag och jag hade längtat hela veckan. Efter en dag i skolan och en eftermiddag på stan gick jag hem till Anna där hon stod och sminkade sig. Jag gjorde en spellista under tiden och Sandra satt i badkaret. 
 
Så gick vi och handlade. Först ett kilo godis på hemmakväll och sen till malmnborgs för ingredienser till sushi. 
 
Kom hem och satt runt köksbordet under tiden riset låg i blöt. 
 
Sen redo för skapelse! Mmm. Vi hade lax, avokado, gurka, rödlök och Annas chilimayo till dem. Kom fram till att vi kanske skulle behövt något med lite mer tuggmotstånd också. Menmen det blev ju skitgott ändå såklart. 
 
 
Sandra = jättetaggad. Det jag älskar med oss är att vi kan sitta och titta på två filmer tillsammans men helt misslyckas med att uppfatta någonting från dem. Det är fysiskt omöjligt för oss att se film ihop för vi bara pratar bort det eller jag vet inte ens vad. Bara går inte. 
 
Sushin blev i alla fall skitgod och vi åt tills vi storknade. Sen åt vi godis så vi storknade plus chips och dippa (obs inte jag hatar dippa). Gick hem när det var natt och sov väldigt bra. 
 
Nu är det morgon och jag sitter på golvet och dricker te. Ska iväg på ansiktsbehandling med mamma om en stund. Fett. Sen ikväll ska jag på fest iklädd pyjamas och dansa arslet av mig. Hoppas er lördag blir bra. Puss. 
 
 
1 kommentar
Anonym

hihi vilken var ens den andre filmen vi såg? hihi jag VENNE!""!!"!!