1 februari

Även idag låter allt fel. Jag vet inte vad det är, för jag mår egentligen väldigt bra, men jag kan inte få ut något. Varken här eller i matteblocket eller när jag skriver kausalanalys. Det blir mest att jag stirrar framför mig, suddar bort eller trycker ner sidan. 
 
Det är februari nu. Jag brukar tänka att denna månaden går så fort, eftersom den bara är fyra veckor. Kanske lite väl optimistiskt av mig. Men en av dessa veckor är jag på en spansk ö, så jag tänker att det är lite logiskt att se det så. Sen har jag också en miljon saker att göra, och jag blir stressad av att det redan är onsdag klockan sju. Fast hur mycket tid som går så får jag ändå inte gjort något. 
 
Men jag mår som sagt ganska bra. Jag har fortfarnde tankar som då och då kommer, får mig att vilja bryta ihop. Men jag lär mig mer och mer hur jag hanterar dem, och jag börjar mer och mer känna glädje och lust till saker. I helgen ska jag göra sushi, va med mamma och gå på fest. Och jag känner hur kul det kommer bli. 
 
Sen känner jag också att det finns så mycket jag vill berätta och så mycket jag vill visa, men som jag på något sätt inte kan. Jag är rädd och jag är osäker. Kanske gör jag det. Annars är det lite tyst här ett tag. Men som jag säger, februari går snabbt. 
 
 
0 kommentarer