26 april

Både jag, Anna och Sandra har nyligen lämnat in engångskameror på framkallning. Jag är den segaste av oss (fick framkallat en idag med bilder från sommaren 2015), så därför är många av mina bilder månader gamla. Jag ser det som en lite större överraskning när man får kuvertet och inte har en aning om vad som kommer att visas. I alla fall, jag har samlat ihop några av de senaste bilder här som vi kan se på. 
 
Först har vi denna bilden, som är från Sandras födelsedag då vi åkte till Köpenhamn och åt brunch på Kalaset. 
 
Nyårsafton! Runa och Ylva i mitt kök. 
 
Nyårsmiddag, med dels piroger, halloumi, nachos och paljetter.
 
Haha, här är vi några timmar senare, när det kanske visade sig att nyårsmiddagen inte la jättebra grund för festandet. 
 
Anna och jag på moderna museet någon dag i januari. 
 
Anna med guacamole på tacokväll 
 
Jag kränger tacos på tacokväll
 
Anna utför sin mest inövade rörelse, på tacokväll. 
 
Sandra glömde sin engångskamera hos mig så jag tog egobild innan hon fick tillbaka den 
 
Nu var det min födelsedag!!! Vaknade på rätt sida av sängen som ni ser. 
 
Jag och Anna på min födelsedag<3 
 
Beppe, Runa och Sandra samma dag. Måste bara piontera att årets finaste dag, vädermässigt, var 24 mars. Tycker det är en viktig detalj. 
 
Ännu en bild på födelsedagsbarnet!!! 
 
En annan bussresa, en annan kväll, men även nu påväg mot festligheter. Ylva och Sandra (och mitt finger hej). 
 
Chanelle, Runa och jag på fest. 
 
Jag innan hemfärd från fest. Anna och jag missade sista bussen så fick gå hem från hyllie, därför hade vi en flaska med vatten (det var vatten) med oss på färden. 
 
Här var vi på nattåget på väg mot Idre! Sötaste Runis sover<3 
 
Lite oklart med vi föds i backen. 
 
Beppe och Sandra 
 
Utsikt av Anna 
 
Avslutande bild på Beppe och øl. 
 
 
Blir kanske ett till inlägg med bilder (de där gamla gamla grejerna) när jag tvingat Sandra att föra in i datorn och mejla till mig. Sorry om jag tjatar hela tiden, Sandris<3 
 
 
 
4 kommentarer
sandraking

det är okej emmis om det betyder mer uppdatering på sajten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sandraking

oj menade emmet

Anonym

wow beppe med öl var min favorit, han verkar så himla cool den där Beppe. Vill att han ska bli min vän

Anonym

haha vilken bögig kommentar den "anonym" var! hahahahhahahaha. IAF i love u emmett älkade inlägget hoppas mina bilder var dig till lags!!!!!!!!!! puss i love u forvere