19 april

Hej och godmorgon. Det är soligt ute idag men ändå iskallt men jag tänker att det nog är bättre än snö ändå. Ja såklart det är. Vaknade med en väldigt obehaglig känsla så som vanligt blev gröt ett försök att stilla den. 
 
 
En ny sort! I skafferiet har vi ett lakritspulver som mamma använder när hon gör pannacotta ibland, och det slog mig att det nog kunde användas till att smaksätta gröt också. Så jag kokade ihop en portion mannagrynsgröt och rörde ner en knapp matsked av pulvret. Kunde nog ha haft i lite mer, eftersom jag velat att det skulle smakat ännu mera lakrits. Självfallet toppade jag med hallon för är ju en sukker för den kombinationen. Den obehagliga känslan i magen försvann inte men det blev en väldigt god frukost i alla fall. 
 
 
 
 
Jag har bara en lektion idag (den jävla kinesiskan), och den börjar inte förrän tjugo i tre. Tills dess går jag runt här hemma och lyssnar på kanye och värmer kaffe i mikron. Jag ska senare köpa glass med Anna och Sandra. Tror att det är det som behövs. Och kramar.  
 
3 kommentarer
Anonym

wow d var en jävligt snygg outfit du har på dig idag emmet mvh anal

Svar: puss älskling
Emma Widstrand

Johanna E

Så himla fin är du verkligen, älskar skjortan!

Svar: tack hjärtat!
Emma Widstrand