London dag 2

Vi skulle ta tunnelbanan men den här dagen var det lite strul med det så vi fick ta en buss istället 
 
Och kom hit! Till Buckingham palace. Det var fullt med folk så vi tänkte att det kanske skulle hände något speciellt så vi stanna och väntade... 
 
...det kom en liten parad... 
 
...och det var det. Så vi gick i s:t James park. 
 
Jag sparkade i höstlöv!
 
Och så kom vi till Big Ben lagom till den slog tolv. 
 
Efter det lyckades vi hitta en tunnelbana som gick till Brick Lane. Gillade det stället jättemycket! Trottoarkanterna var fulla med människor som satt och åt mat från olika länder, det var gatukonst på alla husen och mycket liv och rörelser. 
 
Jag gick i några second hand-butiker 
 
Och kom ut med en sammetskjol bland annat. 
 
Lite senare på eftermiddagen kom vi till Tower of London och Tower brigde. Här var det mycket männsikor. 
 
Och såhär fint såg det ut över Themsen! 
 
Jag hade bara mitt lilla 50mm objektiv så en närbild på en upplyst tower brigde här. 
 
 
Det var lite av min andra dag i London, och all bloggning för idag. I kväll ska jag på hemmafest och klä mig i glittrigt. 
Puss, ha det fint. 
2 kommentarer
Daniella 🌙

jag föredrar bussar varje dag nästan. billigare, enklare och man ser mer av london <3

Hemma Hos Felicia

grymma bilder!! :)