London dag 1

Vaknade upp och så här såg gatan där vi bodde ut! Vi bodde i Kensington och allt där var sådär typiskt brittisk och fint. 
 
Kolla trapphuset bara<3 64 trappsteg upp hade vi vår lägehet. 
 
Vi började helt enkelt med att leta upp ett café att äta frukost på. Jag drack English breakfast såklart. 
 
Sen gick vi genom Kensington garden och träffade ekorrar bland höstlöv! 
 
Och sen tunnelbanan till Camden! Det var massa folk men himla fint med husen och marknaden. 
 
Och så lite mer tunnelbana... 
 
...till Sherlock-kvarteren<3 Mitt lilla Sherlockhjärta slog så hårt. Jag gick både på Baker street och såg 221b, men också på den "fejkade" där serien spelas in. 
 
Vi gick i Regent's park. 
 
Och träffade en till ekorre! 
 
Och så deras rosenträdgård! De flesta rosorna var överblommade men det var ändå fint, så jag var glad. 
 
Vi åt lunch och sen kom vi hit, till en kyrkogård som man bara slutat sköta. Det var igenvuxen och ruffigt. Lite som en skräckfilm och vackert. 
 
Sen blev vi utkörda för att parken stängde... Vi började gå tillbaka till vår lägenhet där vi sen åt mat. På kvällen visades Sherlock på tv och då blev jag ännu gladare. 
 
 
3 kommentarer
Daniella 🌙

åh, finaste hemstaden.

natalie

åh nej vad fina bilder, så otroligt fint! åh blir så himla avundsjuk, vill också till london! och sherlock! <3

Johanna Englund

Åhh så finfina bilder!!! Är så avundsjuk och iih! Så himla fint!