September-December

September 
I september gick jag runt och drömde om höst. Jag tror att månaden gick förbi utan några intressanta händelser. Jag blev sjuk och läste mycket böcker. Vågade mig på att ha blomsterkrans bland folk för första gången. 
 
 
Oktober 
I oktober var det äntligen höst och hela världen lyste i rött, gult och oranget. Jag försökte klä mig i de färgerna och gick även mycket i min glittriga, stickade tröja för att hålla mig varm. Veronica Maggios album kom och jag började fotografera ALLT genom mobilen. Sen tröttnade jag på mitt gamla bloggnamn och började blogga här istället. 
 
November
I november började jag äta vegetariskt. Jag köpte min jordglob och min kånken. Jag längtade till julen och hade väldigt mycket julkänslor. Hela månaden fixade jag inför flytten och tillslut så flyttade vi! 
 
 
December 
När december kom försvann mina julkäsnlor. Gick hela månaden och ville ha snö. Spenderade mycket tid att pilla runt i mitt nya rum. Precis som december brukar vara blev det mycket julbestyr. Sen blev det julafton och trots att det inte kändes som jul så hade jag det bra. 
Det bästa med månaden var utan tveckan Håkans konsert. Det var den absolut bästa kvällen någonsin och jag vill tillbaka nu, nu, nu! 
3 kommentarer
Johanna

åh vill också tillbaka till konserten, så jävla bäst ♥

Malin Aurora

Så fina bilder!

FlizanLizan

Fina bilder :D