trampbåt och tacos

gick upp himla tidigt idag, eller halv nio men efter nästan ett helt sommarlov är det fan det. i alla fall, vi började dagen med att steka pannkakor. 
 
och vid tio kom cordelias mamma, syster och systerns vän. vi skulle äta frukost tillsammans som cordelia och jag skulle laga. 
 
det blev pannkakor, hallonmuffins, jordgubbar doppade i nutella och lite annan frukt. 
 
efter frukosten fick vi såklart matkoma och huvudvärk, men efter lite serietittande gjorde vi oss supersnygga och gick till bussen. 
 
och så träffade vi anna och sandra vid marinas!! köpte lite lunch med oss. 
 
till vår trampbåt! vi trampade runt i en timme på kanalen inne i malmö 
 
jag och corre d på båten 
 
sen gick vi lite i affärer och jag och anna provade hattar (ser ju jättelång ut men är inte d!! hade platåer) 
 
vi tog bussen hem och tyvärr gick min väska sönder vilket ledde till att mitt objektiv gick sönder som låg i. får överleva på mitt andra dåliga objektiv ett tag, snyft. Vi åkte i alla fall och handlade sen. 
 
lagade och hade tacokväll! notera att vi dricker ur muggar för det är roligare 
 
sen såg vi på skins i min källare. det var min dag och den var super. nu ska jag snart sova för imorgon drar vi till bästa köpenhamn. 
 
 
1 kommentar
ISA

lät ju som en jäääkla fin dag! frukosten liksom<3