31 december

det är nyårsafton och fjorton timmar kvar av tvåtusenfemton. därför kommer här en summering/lista/vad vi vill kalla det om mitt år. 
 
Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? 
Jag började gymnasiet, var i asien, sov en natt på sjukhuset, hade pojkvän. 
 
Vilka länder besökte du? 
Danmark, Norge, Kina och Storbritannien. 
 
Är det något du saknade 2015 som du vill ha 2016? 
Jag tänker ofta att jag ska göra så mycket saker som jag aldrig gör, så jag kan hoppas att jag 2016 gör de sakerna. 
 
 
Vad var din största framgång? 
oj. kan man inte bara säga att jag har blivit lite äldre och lite visare och det tycker jag är en framgång. 
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Förmodligen kläder. Godis har jag köpt mycket också. 
 
 
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2015? 
Down and dusky blonde, sex, blue, america. 
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
Vara lite mer ärlig kanske. 
 
Den maträtt du åt oftast 2015? 
Jag vill säga sushi men</3 förmodligen något mer vanligt som tacos eller spagetti köttfärssås. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2015? 
Jag var i skolan, på teatern, åt favoritgodis och sushi. 
 
 
Högsta önskan just nu? 
Att jag kan åka till kalifornien och cordelia i sommar. 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Att inte oroa mig för saker. Många gånger mådde jag dåligt över sånt som verkligen blev bra i slutändan, så jag hade kunnat spara mig från grubbel. 
 
Vad fick dig att må bra? 
Gamla och nya vänner, pussar, komplimanger och när folk gav mig armkli. 
 
Vem saknade du? 
Cordelia 11 av 12 månader. 
 
Vad är du mest stolt över? 
Mig själv i helhet bara. 
 
 
 
 
2 kommentarer
Johanna E

<33

Anonym

nämen herre min jesus där är ju jag.
ps kul år mvh anal