30 augusti - augusti i helvetet

 
hej söndag. jag har haft en väldigt bra helg trots att jag varit ledsen. det har liksom varit fina stunder ändå. som när victoria lämnar tre stora choklader i min brevlåda. eller när anna, jag och natalie fikade på davidhallstorg och pratade i timmar. och igår kväll när några från nya gymnasieklassen träffades och åt middag och kunde sitta utomhus tills två på natten. 
 
 
jag har en vana att tjuvstarta hösten. september börjar i veckan men jag åt lite höst till frukost redan idag. äpple med kanel, kardemummaskorpor (som mamma köpt pga deras namn) och te som min brevvän johanna skickat. 
 
 
så idag är det söndags och det känns ändå inte så jobbigt. att det är skola imorgon alltså. kanske för att veckan som kommer är insparksvecka så det kommer hända massa roliga saker. i alla fall, idag ska jag göra läxor och tyvärr städa rummet. och dricka massa te. 
 
1 kommentar
Johanna

Åh så fin frukost! Du lyckas alltid ha fina frukostar, hoppas du tycker om teet!