drömmar drömmar drömmar

Ikväll har jag mest spenderat min tid med att sufra runt i cyberrymden bland alla inredningsdrömmar som finns där. I dessa dar drömmer jag extra mycket om att flytta hemifrån till en liten lägenhet, helst i någon stad utanför Sverige, som Paris eller London (åh). Det har gått två månader sen jag senast visade inredningsdrömmar så här kommer en hög av sånt jag längtar efter, 
 
 
Ett litet kök fullt med blommigt porslin, ett gammalt kylskåp och spis, plåtburkar i alla färger och alltid blommor på matbordet. Där ska jag laga allt från egen sushi till italienskt till rosa maränger. 
 
En fransk balkong vill jag ha! Liten och snirklig. Det ska vara så mycket växter på den att man knappt får plats att sitta där. Att ha rosor som klättrar upp längs väggen och täcker fönstren är också himla fint. 
 
Lite badrums-inspiration. Jag vill ha ett badrum med blommig tapet, ett litet badkar fullt med badskum och doftljus på varenda plan yta. 
 
Åh, vad mitt lilla hjärta slår för allt det här. Jag drömmer om en stor säng med huvudänden intill ett fönster så att jag vaknar med morgonsolen på kinderna, spetsgardiner och fluffiga täcken. Väggarna vill jag fylla med klänningar och blommiga bilder och små speglar och vimplar. 
 
Trots att drömmen är ganska långt bort för tillfället, jag är trots allt bara femton, så är det en dröm som troligtvis kommer slå in. 
 
- En länk till min pinterest är h-ä-r 
- En länk till min nyskapta Vi kommer alltid ha Paris-spotifylista är h-ä-r  
 
 
 
 
2 kommentarer
Aina Strand

Åh, så fint!

Emma Broberg

åhh så fint :D ha en fin dag, kraam. <3