Hela livet var ett disco

Det här doftljuset fick jag av min familj som var i Österrike förra veckan. Det heter FRESH CUT ROSES och luktar som en bit av himmelriket. Det är från märket Yankee candle och jag älskar det märket när det kommer till doftljus! 
 
Ikväll ska jag ha fredagsmys med min familj (alt. sitta med datorn på rummet). Jag tänkte att jag först kunde göra lite plugg så att jag inte skulle ha allt till helgen sen, men vem försöker jag lura? Självklart orkar jag inte skriva om apartheid en fredagkväll. Istället ska jag äta godis. 
En sista februaripuss! 
 
 
 
 
2 kommentarer
Emma Broberg

åh vad fint, sånt vill jag också ha - doftljus är det bästa! ha en superbra dag, kram. <3

Stina

Jag gillar verkligen Yankee candles. De luktar gott och lagom mycket :) köper dock oftast de små eftersom de stora kostar en del.

Svar: Ja de är väldigt dyra och det är synd. :/
Emma Widstrand