Sommar 2014

 
Sommaren 2014 började med att jag såg Håkan på Ullevi. Bästa bästa bästa. Sen fick jag sommarlov och kunde sova, äta långa frukostar i sängen och läsa tills mitt sommarjobb började. Det varade bara i en vecka vilket var tur eftersom det var så tråkigt. Jag firade midsommar med Anna, var i två av mina sommarstugor, gick på loppisar och gömde mig för värmen så gott det gick (det var så jäkla varmt och värme är jag inget fan av). Så kom min bästis Cordelia enda från USA och bodde hos mig i tre veckor och vi har roligaste någonsin och åt kilo godis. Jag gick runt i mina platåer som var nya eller ljusa och korta klänningar. Jag var på fler konserter när det var festival i malmö, såg bland annat first aid kit och linnea henriksson. Jag klippte nästan två decimeter av mitt hår och sen började skolan och jag längade till hösten mer än något. 
 
 
0 kommentarer