Förvänta er stora ting av mig

Idag har jag vikt vita tranor och lyssnat på kent, och inte så mycket mer. Men dagar då en bara pyssla i rummet behövs också. 
 
Tranorna blev väldigt fina i alla fall, och sen hängde jag upp dem i min sänghimel så de flyger över huvudet på mig när jag sover. 
 
Nu hade jag behövt cykla in till stan för att köpa några saker som saknas, men det regnar så värst så jag får kanske skjuta upp det lite. Nåja, ikväll ska jag äta godis och mysa. 
Puss och glad lördag på er. 
7 kommentarer
Niles

Fin inspiration till mig - älskar origami! Var i nagasaki där man vikt 1000-tals tranor och satt ihop dem - mäktig syn!

Daniella 🌙

men åh vad fina <3

Cornelia

Vill också lära mig hur man viker tranor, de är så fina

Johanna Englund

Åhh jag har några som jag gjort åt min syster. Har du hört legenden om de 100 pappertranorna? Googla vet jag!

Svar: Åh ja det ska jag göra!
Emma Widstrand

minea

vad fint du har det emma!!!

Ina

Åh vad jag gillar din blogg, den gör mig glad. Är även väldigt avundsjuk på din sänghimmel försökte sätta upp en men tydligen så kan man inte borra i mitt tak. Får väl nöja mig med tyllgardiner...

Svar: Åh vad glad jag blir! Så tråkigt, men tyllgardinerna är säker jättefina!
Emma Widstrand

Ina

Åh vad jag gillar din blogg, den gör mig glad. Är även väldigt avundsjuk på din sänghimmel försökte sätta upp en men tydligen så kan man inte borra i mitt tak. Får väl nöja mig med tyllgardiner...