25 mars

Jag fyllde år igår! 18 år! Har haft de bästa 36 timmarna i mitt liv typ. Blir så jävla glad över alla som jag har som vänner eller familj och det är bara så så fint alltihop. Vet inte riktigt, kan inte få fram något mer att skriva om det just nu. Kan bero på att jag är trött efter vin och fyra timmar sömn och frossning av våfflor. Låter istället inlägget få tas över av en film jag klippt ihop så snabbt jag kunde om dessa senaste timmar. Den är inte så fin gjord men jag blir glad av den och jag tänker att det är det som spelar roll just nu. Tack<3 
 
 
2 kommentarer
runis

hipp hipp hurra länge leve dig

Anonym

åhhh blev så himla glad av att se den här videon fällde nästan en tår. <3emmett<3 kmr föralltid va bästa dagen i mitt liv haha!!!!!!! ps. SER UT SOM ETT MONSTER NÄR JAG LYCKAS FLIPA TÅRTAN PÅ SKEDEN HAHAHAH MEN ÄNDÅ ATT VI FICK D PP VIDEO HAHAH