11 mars

Följ med på min lördag små vänner. Den började med att jag vaknade 08.12 och det var helt tyst i huset, vilket är ovanligt för att vara hemma hos mig. Tog därför tillfället i akt att ligga och halvsova/kolla mobilen i en timme. 
 
09.22 gjorde jag frukost som jag tog med tillbaka till sängen. Alltid sängen. Det blev apelsin och kaffe bland annat. 
 
10.31 borstade jag tänderna efter att ha slöat runt och kollat youtube och läst bloggar och jadajada. 
 
11.29 satt jag vid matbordet och pluggade matte, läste Candide och försökte samla gamla anteckningar till ett blogginlägg. Det blev inget för jag fick panik att allt var dåligt. Har en sådan period just nu. Känner mig dålig och ful och inte ens Voltaires satir kan jag förstå. 
 
12.38 och lunch i form av rester från igår, alltså tacos med krabbröra och mango och salsa. 
 
13.23 i mataffären för att köpa frukt. Och middag. Men mest frukt. 
 
13.54 hemma igen. Vattnade växter och tuggade tuggummi medan jag lyssnade på Lana. 
 
15.10 cyklade jag in mot stan. Rönneholmsparken var fortfarande långt ifrån grön men det var ändå soligt! och vår! och så fint! 
 
15.54 var jag på kompisdejt med Agnes! Vi hade aldrig träffats tidigare men nu fikade vi på Sockerbit och pratade och det var supermysigt. 
 
17.13 var jag påväg hem igen och fortfarande var det sol över Malmö. 
 
 
19.02 stod jag i köket med familjen och lagade middag. Sen har det inte hänt något mer intressant än att vi åt mat och pratade och min lördag kommer nog fortsätta med att jag äter fruktsallad och somnar till en film innan klockan tolv på grund av SÅ trött. Lördag kväll är min främsta stund. 
 
1 kommentar
Tora Hansson

Alltsåå, bilderna i ditt rum!! Hur mysigt och fint har du det inte? SÅ fint. Kram!