6 april

Hur såg du ut för ett år sedan? 
 Jag och Maja i skolan den 12 april 
 
Vilket är ditt mest använda ord i veckan? 
Förmodligen "tagga" angående det som händer imorgon. 
 
Har du någon fobi? 
Hajar fortfarande. Och björndjur herregud. 
 
Vad är det godaste du ätit i veckan hittills? 
I tisdags gjorde jag en tonfiskröra efter teatern, var så hungrig då så den var skitgod. Annars chokladgröten som jag gjorde igår till frukost. 
 
 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast? 
I tisdags när jag besökte en ny psykiatiker, men vi båda kom överrens om att det går bra för mig nu utan regelbundet stöd. Så fucking skönt. 
 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen? 
Jag åker till fjällen! Skidresa! Med vänner! 
 
Vilken är din pepplåt för tillfället? 
Har inte direkt lyssnat på peppmusik på sistone. Säger väl does your mother know av ABBA för den är alltid den bästa i alla tillfällen. 
 
Vad har du sysselsatt dig med då du haft dötid i veckan? 
Jag har inte haft någon dötid. Förstår inte varför jag prioriterar att blogga nu när jag borde plugga samhällsekonomi eller packa eller leta fram påskägg ur någon låda. 
 
Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr? 
Skidsemester med vänner ju! Och åka natttåg. Fast vi har bara bokat sittplats så jag kommer nog inte sova så mycket. 
 
Vad har varit mest förvirrande den senaste tiden? 
Vädret, som alltid. 
 
Hur ser dina senast tagna web-cam bilder ut? 
 
 
Har veckan varit bra än så länge? 
Har knappt haft tid att tänka efter. Den har gått snabbt. Kommer i alla fall att bli bra. 
2 kommentarer
Anonym

hej nu är det såhär att jag blev mkt ledsen när du skrev att du är rädd för hajar för de är faktiskt jättesnälla o bara missförstådda du förstår bara inte dem, ändå ggn de attackerar är om du är hotande så va bara inte det asså

78

hej jag håller med anonym hajar är söta

ps. fett snygg

ps2. hajdejt?