3 mars

 
 
 
Bildserien "Trött tjej står i köket en fredagskväll, lagar mat och dricker vitt vin". 
 
Så idag tog jag mig ur sängen och åkte in till skolan för att ha kinesiska fast att jag typ kunde struntat i det? Har ju inte haft några lektioner nu i och med att hela min klass är i Stockholm, men om nu kunskapen ligger där och erbjuds till mig så varför inte ta den? SKOJIGT. (Förlåt men vet verkligen inte om det framkommer i textform när jag är sarkastisk/överdriver/skämtar? Ta allt med en nypa salt kan jag väl råda.) Sedan efter kinesiskan träffade jag upp Beppe och vi gick till Oasen där jag köpte tre nya växer! Har nu installerat dem i mitt rum och de trivs så väl. Fick några fixar-ryck och tömde mitt golv på skit, dammsög, bytte lakan och planterade om gamla växer. Inte nog med det så gick jag och handlade mat och lagade sedan middag åt min familj. Är värsta superdottern. Inte undra på hur älskad jag är. Nu har jag lite magont och måste kissa. Pusss 
 
 
0 kommentarer