21 juni

Fem saker jag gjorde igår kväll: 
Handlade mat med mamma 
Kokade quinoa till dagens lunch 
Sprang ner till havet och tillbaka 
Åt choklad 
Övervägde om jag skulle beställa hem böcker eller inte 
 
Fem ljud jag kan höra just nu: 
Min bror som snyter sig 
Någon som smäller igen en bildörr på gatan 
Ett prassel, tror det kommer från köket 
Mina andetag 
Min andra bror som går i trappan 
 
Fem plagg jag aldrig bär: 
Trekvartsbyxor
Blusar
Keps
Ballerinaskor
Nattlinne  
 
Fem saker jag gör innan jag går och lägger mig: 
Kissar 
Alla nya buzzfeed-quiz från dagen
Kollar instagram 
Fyller glaset på nattduksbordet med vatten 
Drar ner rullgardinen 
 
Fem saker jag helst äter: 
Halloumi
Frukost utomhus
Tapenade
Jordnötssmör direkt ur burken
Vattenmelon  
 
Fem saker jag vill göra i sommar: 
Cykelutflykt
Ta morgondopp
Baka plommonpaj (med Runa)
Komma hem i gryninen jättemånga gånger!!
Krama sönder corre d<33  
 
Fem saker som är knepiga med mig: 
Har svårt att säga nej eller säga ifrån när något är fel 
Ibland orkar jag inte visa att jag bryr mig om saker/personer, så uppfattas nog som egocentrisk
Stänger in mig i mig själv när jag får ångest
Är ett planerings-freak och vill helst att alla andra ska vara likadana
Efter två glas vin tar jag gärna ett tredje  
 
Fem appar jag gillar: 
Spotify 
Storytell 
Instagram 
Swish 
Anteckningar 
 
Fem saker jag ska göra i veckan: 
Blanda somriga drinkar med Anna 
Paketera order på jobbet 
Åka tåg 
Äta sill förhoppningsvis 
Ta mig samman och dammsuga mitt rum 
 
 
 
 
 
2 kommentarer
Anonym

Hjälp du är så fin

runis

om ci ska!!! är taggad till max