28 november

Har nu äntligen fått julstämning! Det har varit första advent och på torsdag är det december, så enligt mig är det jul nu. För att fira det och sprida min egen stämning till er tänkte jag visa bilder från julafton 2015. 
 
Vi firade hemma i Malmö med våra kusiner som kom till oss. Julafton började med att Mats och mamma kom och väckte alla med julsång och sen åt vi frukost tillsammans. Aah julmat. Det frikkin bästa. 
 
Med brasa 
 
Efter långsam frukost och sånt gjorde vi oss i ordning. Här är storebror plus tre kusiner. 
 
Mamma och hennes systrar är uppväxt med en pappa som var präst, och därför håller de kvar i traditionen att vi ska gå i kyrkan på jul. Jag är väl inte lika hype på det. Fast jag är inte heller en person som klagar. Och jul är ju i grunden en kristen högtid. 
 
När vi kommer tillbaka från kyrkan lagar vi jullunch. Igen: JULMAT DE FRIKKIN BÄST. 
 
Kolla<3 blir liksom lite kär 
 
 
 
Tallrik nummer två. 
 
Och efter maten är vi lite trötta (som ni ser) så folk samlas i soffan för att sova/se på kalle/spela på ipad 
 
Lite senare kommer tomten. Detta projekt tar flera timmar eftersom vi går runt i ring och tittar på när var och en öppnar varje julklapp. 
 
min pussgurka 
 
Sen julgröt. 
 
Sorry för kanske extremt töntigt inlägg??? Men jag är en sucker for christmas lol så ni får stå ut med det. puss 
 
 
3 kommentarer
lillemmish - mode - inredning

Mysigt! :)

Anonym

töntigt inlägg tycker jag ej
julen är en bra grej
det är det bästa som ngnsin hänt alla
utan den skulle jag förfalla
bli förvånad
men december är min bästa månad
älskar julen mer än allt
hoppas det blir kallt
och ballt
mvh runa

Anonym

Detta gillas starkt!!!! tummen upp!! jul!! glögg!! mmmm gott!!! i likie