27 januari

 
 
jag ser dig på andra sidan rummet 
du trummar med fingret mot en byrå 
i takt med musiken trummar du 
när jag ser dig på andra sidan rummet 
 
jag ser dig i en park 
på en bänk halsar du öl 
du har en svart rock på dig 
ditt hår hänger över ögonen 
du håller om någon 
 
jag ser dig fumla med tändaren 
på en balkong står du 
det spelas basmusik 
någon spyr över soffbordet 
du frågar om jag vill ha en cigg 
 
jag ser dig på stan 
du är ensam men inte jag 
jag tror du väljer spellista 
en låt att gå hem till 
det är minusgrader ute 
du ser inte mig 
 
 
4 kommentarer
Daniella 🌙

du skriver så fint <3<3

Svar: tack snälla<3
Emma Widstrand

Hanna

så vackert skrivet

Nora Flygt

så fint<3

maja

vet inte vad jag ska säga för du skriver så fint och ger mig the chills varje gång. fan vad du är bra emma