30 november - en vinterlista

det är sista november, det är storm ute och imorgon börjar julkalendern. med erik haag och lotta lundgren!! jag är nog historieätarnas största fan. sånt som vissa känner för one direction och harry potter känner jag för historieätarna, så man kan säga att jag är ganska taggad. jag tänkte avsluta november med en vinterlista. 
 
 
vad är det bästa med vintern? 
julen!!!! och kylan är ganska najs. 
 
vad kommer du äta i vinter? 
clementiner, lussebullar (ätit fyra idag), sill, massa rykande grytor. och förhoppningsvis sushi för det äter man alltid? 
 
vad kommer du dricka i vinter? 
te och julmust och glögg. 
 
var kommer du fira jul? 
kommer stanna i malmö, men mina kusiner kommer ner. sen ska jag fira jul nr 2 i småland hos farmor och farfar. 
 
vilka är dina bästa julpyssel? 
julbak!!! 
 
 
vad gjorde du för ett år sen vid den här tiden? 
längtade mycket, besökte gymnasium, såg veronica maggio och flätade håret. 
 
vad kommer du lyssna på i vinter? 
min mycket angenäma vinterlista: vi kan hoppas på snöstorm
 
vad läser du? 
twitter och sidor i naturkunskapsboken. 
 
vad tittar du på? 
gatorna som syns från bussfönstret. och historieätarna. 
 
vad var bäst med hösten? 
att gymnasiet blev så himla bra 
 
vad har du för vinterplaner? 
typ ha skitkul och skitmysigt. fira jul och nyår. bara äta god mat. sova mycket. se en massa filmer. typ det låter bra. 
 
 
3 kommentarer
Anonym

Känner mig inte alls träffad med Harry Potter. Nejdå. // K

Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Vilka mysigt bilder!

Klara

historieätarna är så bra, lotta och erik är så bäst