februarimåndag

 
Det här är jag idag fångad på två photo booth-klick och en halvbra gif. Idag har liksom varit en sån dag när man går ut genom dörren och ser hur hemskt overkligt vädret är och det tycks vara motvind vart jag än cyklar. En sån dag när man dessutom glömmer gympaskorna och måste cykla tillbaka och hämta de när man kommit halva vägen. En sån dag när man äter en näve chips plus två tuggumin till lunch som man står sig på tills man häller tevatten över sig när man stressad fixar mellanmål. Sån dag när man inser hur mycket mer plugg man har än man trodde och så mycket mindre tid för en måste prioritera lite chandler bing också. Men mellan dessa missöden har det varit en lyckad dag för jag har skrattat typ hela tiden tackvare personer som gör dessa dagar så jävla mycket bättre. Nu ska jag fortsätta skriva kinesiska tecken och lyssna på cornelis tills jag tynar bort. 
 
 
6 kommentarer
Anonym

ÄLSKAR DINA TEXTER SÅ MYCKET

Svar: TACK SÅ MYCKET PUSS PUSS
Emma Widstrand

Sandra

NY HEADER<333333333

Svar: jaa äntligen!! haha
Emma Widstrand

Tora (torahansson.blogg.se)

Du är såå fin Emma<3

Svar: åh du är fin<33
Emma Widstrand

Johanna Englund

Så vackra bilder!! Kläderna med, kjolen, toppen uuh!

Svar: tack!!
Emma Widstrand

Zzzeliii

Hur kan du få bilderna/videona att röra på sig??

Svar: jag gör det i makeagif.com
Emma Widstrand

Anonym

Hur kan du få bilderna/videona att röra på sig??