Dålig på vardag

Hej. 
Jag har puttat undan mattehäftet för jag har fått nog av siffror för ikväll. Min kropp värker för vi har hälsovecka i skolan och idag har jag rört på mig ca hela tiden. Och så går mitt huvud på högvarv för tiden går så fort. Härligt och läskigt på samma gång. I övermorgon är det liksom redan oktober och den månaden kommer vara så underbar och stressig på samma gång så den förmodligen är över innan den knappt hinner börja. 
 
Mer händer egentligen inte. Jag pepper inför konserter, läser om London och stannar på vägen till bussen för att skrika lite. Så det är kanske det det här kvällskladdet till inlägg handlar om, att jag är inne i den klassiska vardagen där det mesta är rutiner och damm. Men snart händer det något. Det måste det. 
 
För att avsluta är här en gif över samlade bilder från senaste tiden då jag räckt långfingret i photo booth. 
Berätta något fint om ni har. Typ vad ni åt till middag eller något annat. 
Puss. 
 
 
4 kommentarer
Sara

Åt spaghetti bolognese till middag, haha.

Emma

Hur gör du dina gifs?
kram

Svar: På makeagif.com
Kram
Emma Widstrand

Daniella 🌙

det är fortfarande 20 grader här i london. rätt fint.

Madelene Borg

Vilken konserter ska du se?

Jag åt basilikapuckar med potatis till middag och vegansk chokladtårta efter. ;)
http://www.vegokoll.se/recept/chokladtarta