Åh håll om mig

Hej hej!
Förlåt för min tråkiga uppdatering de senaste dagarna. Egentligen så vill jag blogga så mycket, helst i alla fall två inlägg per dag, men med brist på intressanta händelser i mitt liv så blir det inte riktigt så. Sen går ju också inspirationen lite i perioder och just nu är det väl inte en jättebra sådan. Om det finns något speciellt ni vill se så får ni hemskt gärna berätta det. 
 
Idag har min farmor och farfar och låtsas mormor och morfar varit här och firat dels mig. Jag är otroligt mätt efter tårta, bullar och godis... Men vissa dagar är det okej att äta tills man sprängs (vilket jag gjort ca alla dagar senaste veckan). 
 
Puss och hoppas att ni får en bra lördag! 
 
 
1 kommentar
karin

roligheter kommer och går, hoppas du mår bra i alla fall. kanske det dyker upp trevliga överraskningar och planer kommande veckan!