En förkylning + tre fotografier

Hej hej! 
Jag har gått och blivit förkyld. Igår vaknade jag upp och mådde så dåligt. Idag är det bättre men fortfarande sådär. Har ont i halsen, huvudet, snuvar och hostar. Därför ska jag bara ligga i sängen idag och titta på filmer och försöka bli frisk för imorgon börjar mitt sommarjobb. Ska bara jobba i en vecka och ser inte jättemycket framemot det, men det blir bra att få göra någonting vettigt om dagarna, plus att jag kan behöva lite extra pengar i plånboken. 
 
Innan jag återgår till att se på friends så kommer här tre fotografier från de senaste dagarna. 
Puss. 
 
 
3 kommentarer
Isabelle

Fina bilder!

Svar: Tack!!
Emma Widstrand

Tora (torahansson.blogg.se)

Första bilden, så otroligt vacker Emma.
Roligt med ett Sommarjobb :)

Svar: Tack finaste Tora!
Emma Widstrand

Martina

Jättefina bilder, krya på dig!

Svar: Tack och tack!
Emma Widstrand