Du måste va sjuk sjuk sjuk sjuk

Hej! 
Jag har mycket att skriva men vet ändå inte riktigt vad... Jag är i alla fall i min sommarstuga för tillfället, och ska vara här i drygt en vecka. Jag planerar att läsa och lyssna på musik i hängmattan, skriva och gå långa promenader. Försöka att inte bli uttråkad och längta hem så mycket. 
 
Igår sa jag hejdå till Cordelia som satte sig på ett plan hem till USA. Det är så sorgligt för vi vet inte när vi ser varandra igen. Det här med distanser... 
 
Förresten, för ett tag sen visade jag ju en tröja jag köpt på Emmaus (inlägg) och då nämnde jag att jag skulle sy om den lite. Nu har jag gjort det! En magtjöja är det nu som passar perfekt till kjol. 
 
 
 
Vi får se hur mycket mer bloggning det blir nu medan jag är på landet. Jag har inget wifi utran får dela lite 3G med hjälp av telefonen. Nåja, när jag kommer tillbaka hem hoppas jag på att vara full med inspiration för hösten. 
 
Puss puss. 
2 kommentarer
Daniella 🌙

Kan du inte resa dit då? <3

Svar: Jo det kan jag ju och vill så gärna, men det är ju en lång resa och dyrt. Och skolan ger ingen ledighet.. <3
Emma Widstrand

Johanna Englund

Så fin tröjan blev! <3