Första skoldagen

Idag började skolan igen. Det kändes både bra ocg dåligt, jag tycker det är skönt att komma in i rutiner igen, men allt med prov, inlämningar och prestationer känns inte bra. Dagen idag gick i alla fall snabbt. 
 
När jag kom hem åt jag mellanmål (alltid hungrig efter skolan). Sen jag blev vegetarian har jag börjat äta grovt, mörkt bröd eftersom det är bättre för magen och det är riktigt gott! Förstår inte varför jag mest ätit ljust i alla dessa år... Såklart drack jag te också ur min största kopp. Jag får i min ungefär 7 dl te av den. 
 Just nu dricker jag mest de här två teerna, speciellt Lust & Fägring. Så himla goda! 
3 kommentarer
Johanna

Åh de är så goda alltså!!
Jag har typ druckit så mycket te idag att jag mår illa, fattar ingenting :'( ♥

Sara

Neej vad mysigt och gott!!

Daniella 🌙

hinner inte ditt te bli kallt när det är så stort? ♡ ahaha