Min vecka arton

Måndag och ny vecka, en kort en vilket är tur. Så här kommer min vecka se ut: 
 
Måndag: Idag har jag varit i skolan och när jag kommit hem har jag sprungit en runda. Sen ätit middag med min familj och nu umgås jag med min bror som jag träffar på tok för lite nuförtiden. Jag måste få gjort lite läxor. 
 
 
Tisdag: Skola och sen ska jag på teater på kvällen. Kanske får plugga lite matte också. 
 
Onsdag: Skola. Sen är det ju Valborg så jag ska nog träffa några vänner och göra något kul. 
 
 
Torsdag: Ledig! Himla skönt! Vet inte riktigt hur dagen kommer se ut men förmodligen ska jag till kusiner i Halmstad och fira min moster. Ska försöka med att springa och kanske (om jag har lust) göra lite på en läxa. 
 
Fredag: Här är jag ledig igen! Jag ska till pappa och sen ska vi upp till farmor och farfar i Småland. Där ska vi vara hela helgen. 
 
1 kommentar
Emma Broberg

låter som en fin vecka! ha en mysig kväll, kram. <3