Ta mitt skimmer för jag brinner

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? 
"Och vissa dagar undrar man varför just man själv får något mer än sin beskärda del av antalet idioter..." 
 
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Filten.
 
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Nyheterna. 
 
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Tio över sex.. okej den var tjugo över. 
 
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
 Jag lyssnar på Daniel Adams Ray. 
 
 
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick från bilen in till huset. 
 
7. Vad tittade du på innan du började svara på de här frågorma?
Läste bloggar. 
 
8. Vad har du på dig?
En rosa kjol och en guldig, stickad tröja. 
 
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Inget jag minns! 
 
10. När skrattade du senast?
Kommer inte ihåg faktiskt. 
 
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? 
Två speglar, två hyllor och några tavlor. 
 
 
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Såg en väldigt konstig tröja i en affär idag. 
 
13. Vilken var den senaste film du såg?
Torka aldrig tårar utan handskar.
 
14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Klänningar, klänningar, klänningar. Och annat fint. Jag skulle också ha sparat och skänkt till välgörenhet. 
 
15. Vad funderar du på? 
Var jag lagt min mobil. 
 
16. Tycker du om att dansa?
Jag älskar att dansa! Fast jag gör det mest för mig själv. 
 
17. Vad ska du gör nu? 
Leta reda på min mobil och sen hjälpa mamma med maten. 
1 kommentar
Tindra

Bra tidsfördriv frågor;))
Älskar ditt bloggnamn:)